روز دوازدهم (جمعه 7 فروردین 94)

فندق خاله
من محمدم،فندق خاله
روز دوازدهم (جمعه 7 فروردین 94)
ن : محمد پورذاکری ت : جمعه 7 فروردين 1394 ز : 17:17 | +

امروز صبح خاله سپیده و نی نی ها رفتند دد، منم با مامانی و خاله برای سومین بار رفتم حمام ...اومدم بیرون تا لباسامو پوشیدمو و با بابایی ی قلقلی خوردم و خواب کوچولو و ی حمام آفتاب گرفتم، بابا مجید و عمو احمد مهربونمم اومدند خونه...

ببینیدم ماه شدم...ستاره ها دورم میگردند...

عکس من

بعدش حمام آفتاب گرفتم...

عکس من

اولین قطره مرواریدی اشکم

امروز بابایی اولین قطره اشکمو دید... آخه تا حالا هرچی گریه می کردم،اشک از چشام نمی اومد!!!! فکر کنم گریه الکی بودخنده

ی خبر خوبه خوب

امروز وزنم 550گرم زیاد شده، شدم 3ونیم کیلو هورااااااااااااااااااااااااا... هورا مامانی ... هورا بابایی ...



نظرات شما عزیزان:

خاله
ساعت17:42---7 فروردين 1394
خاله فدای تک قطره اشک نی نی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: محمدم 12 روزه, نی نی, عکس نی نی,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fandoghkhale
This Template By Theme-Designer.Com